Refund Policy

Return & Refund Policies

आसान रिटर्न

1. ग्राहक को प्रोडक्ट की डिलीवरी के समय जाँच करने का अधिकार होगा।

2. यदि कोई सामान डैमेज, एक्सपायरी या गलत है, तो ग्राहक उसे तुरंत डिलीवरी बॉय को लौटा सकता है।

3. लौटाए गए सामान की कीमत फाइनल बिल से तुरंत घटा दी जाएगी।

डिलीवरी के बाद रिटर्न

1. ग्रोसरी / फूड आइटम्स – केवल 24 घंटे के भीतर ही रिटर्न स्वीकार होंगे, बशर्ते कि प्रोडक्ट सील पैक और बिना इस्तेमाल का हो।

2. नॉन-ग्रोसरी आइटम्स (कॉस्मेटिक्स, हाउसहोल्ड, बेबी केयर आदि) – 3 दिन के भीतर रिटर्न या एक्सचेंज किए जा सकते हैं।

3. प्रोडक्ट को ओरिजिनल पैकिंग, बिना इस्तेमाल और वैध बिल के साथ ही रिटर्न किया जाएगा।

❌ नॉन-रिटर्नेबल प्रोडक्ट्स

खोले गए या इस्तेमाल किए गए फूड प्रोडक्ट्स

पर्सनल केयर प्रोडक्ट्स (जैसे टूथब्रश, खोला हुआ साबुन आदि)

बेबी फूड और डेयरी प्रोडक्ट्स

रिफंड प्रक्रिया

1. इंस्टेंट रिटर्न (डिलीवरी के समय) – रकम तुरंत फाइनल बिल से एडजस्ट की जाएगी।

2. डिलीवरी के बाद रिटर्न (24 घंटे – 3 दिन के भीतर) – रक

Return & Refund Policy


Easy Returns

1. Customers have the right to check the products at the time of delivery.

2. If any item is damaged, expired, or incorrect, the customer can return it immediately to the delivery boy.

3. The value of the returned item will be deducted from the final bill instantly.

Post Delivery Return

1. Grocery / Food items – Returns are accepted within 24 hours only, if the product is sealed and unused.

2. Non-grocery items (cosmetics, household, baby care, etc.) – Can be returned or exchanged within 3 days.

3. Products must be in original packaging, unused, and with a valid bill.

 Non Returnable Items

Opened or used food products

Personal care items (e.g., toothbrush, opened soap, etc.)

Baby food and dairy products

Refund Process

1. Instant returns (at delivery time) – The amount will be adjusted immediately in the final bill.

2. Post-delivery returns (within 24 hours – 3 days) – Refund will be provided as wallet balance or adjusted in the next bill.